Zasady dodawania ogłoszeń


Czy dodanie ogłoszenia na portalu jest bezpłatne?

Tak, za dodanie ogłoszenia nie są pobierane żadne opłaty.


Jak długo emitowane jest ogłoszenie na portalu?

Dodanie ogłoszenia na portalu jest bezterminowe. Natomiast zastrzegamy sobie prawo przeniesienia ogłoszeń starszych niż 90 dni do archiwum.


Czy jest możliwość edycji dodanego ogłoszenia?

Na ten moment użytkownik nie ma możliwości edycji dodanego ogłoszenia. W przypadku wykrycia błędów w ogłoszeniu, prosimy o jego zamknięcie i ponowne dodanie poprawionego ogłoszenia.


Jak zamknąć swoje ogłoszenie?

Zaloguj się do swojego panelu i przejdź do listy swoich dodanych ogłoszeń. Przy każdym ogłoszeniu na liście będzie przycisk Zamknij ogłoszenie. Zamknięte ogłoszenie nie będzie już widoczne na portalu, natomiast pozostanie na liście Twoich dodanych ogłoszeń.


Czy można ponownie opublikować zamknięte ogłoszenie?

Tak. Podobnie jak przy zamknięciu ogłoszenia, logujemy się do panelu i na liście swoich ogłoszeń klikamy w Otwórz ogłoszenie.


Jak poprawnie dodać ogłoszenie?

W pierwszej kolejności należy wybrać odpowiednią kategorię i podkategorię, do której chcemy dodać ogłoszenie. Jest to niezwykle istotne, gdyż ogłoszenia dodane do błędnej kategorii mogą być z niej przeniesione lub usunięte przez Administratora. 

Następnie należy wybrać Rodzaj ogłoszenia, aby od razu określić, czy jesteśmy stroną oferującą czy poszukującą np. usługi/pracy.

Kolejnym krokiem jest uzupełnienie tytułu, jak i opisu ogłoszenia. Jest to jeden z ważniejszych kroków, gdyż są to pola brane pod uwagę przez wyszukiwarkę na portalu. Jednocześnie pola te przedstawiają cel i zarys ogłoszenia dla odwiedzających użytkowników, więc powinny być uzupełnione zgodnie z prawdą i opisany w jasny sposób.

Ostatnim etapem jest wybranie lokalizacji, w której jesteśmy w stanie świadczyć nasze usługi, np. Warszawa czy Wrocław. Istnieje również możliwość wybrania opcji Cała Polska, np. dla usług świadczonych drogą elektroniczną.


Jakie ogłoszenie może zostać usunięte z portalu przez Administratora?

Administrator portalu ma prawo bez pytania usunąć ogłoszenie lub zablokować jego publikację w momencie, gdy łamie on zapisy polskiego prawa, jest nieetyczne, dyskryminujące lub godzi w dobre imię i jest obraźliwe dla osób fizycznych czy firm.

Dodatkowo może to wystąpić w przypadku:

  • duplikowania ogłoszeń i dodawania tej samej treści na portal,
  • kopiowanie swoich ogłoszeń i dodawanie ich do więcej niż jednej kategorii lub podkategorii,
  • podszywania się pod inne osoby w treści czy tytule ogłoszenia,
  • kopiowania treści innych ogłoszeń i wklejanie ich jako własne,
  • używania niecenzuralnych i obraźliwych słów,
  • wklejania skróconych linków i odnośników do stron zewnętrznych,
  • podawania nieprawdziwych danych kontaktowych lub używanie danych kontaktowych do osób czy firm niepowiązanych z ogłoszeniem czy ogłoszeniodawcą,
  • pisania tytułów lub opisów ogłoszeń wyłącznie wielkimi literami lub używanie ich zbyt często w całym ogłoszeniu,
  • zamieszczenia niestosowanych zdjęć czy obrazów, w tym obrazów będących jedynie tekstem czy danymi kontaktowymi,
  • publikacji wyłącznie swoich opinii czy poglądów,
  • dodawania na portal wszelkich informacji, które nie stanowią ogłoszeń pod kątem świadczenia lub poszukiwania usług czy też pracy,
  • ogłoszeń, które nie są jasno opisane pod kątem usług/pracy i zawierają jedynie odnośniki do zewnętrznych stron internetowych,
  • zgłoszeń od innych użytkowników, świadczących o np. różnego rodzaju nieprawidłowościach czy też nieprawdziwych danych w dodanym ogłoszeniu

Administrator ma prawo do zamykania ogłoszeń, które łamią zapisy naszego regulaminu lub obowiązującego prawa. W przypadku częstego łamania tych zasad, Administrator ma również prawo do zablokowania i późniejszego usunięcia konta Użytkownika, wraz z jego wszystkimi ogłoszeniami.


Czy za wypromowanie ogłoszenia pobierane są opłaty?

Tak, opcje promocji ogłoszenia są płatne. Cennik i formy promocji dostępne są tutaj.


Czy są różnice w dodawaniu ogłoszenia bezpłatnego i promowanego?

Nie, zarówno jedno i drugie ogłoszenie dodawane jest w ten sam sposób. W ostatnim etapie na podsumowaniu dodawania ogłoszenia są wyszczególnione formy promocji ogłoszenia, z których możemy skorzystać, gdy chcemy promować ogłoszenie. 


Jak długo trwa promocja ogłoszenia?

Promocja ogłoszenia zależy od formy promocji i czasu, na jaki została ona wybrana i opłacona przez kupującego.


Czy mogę wypromować ogłoszenie, które zostało już dodane?

Tak, w tym celu należy zalogować się na swoje konto, przejść do listy swoich ogłoszeń i przy wybranym kliknąć na przycisk Promuj ogłoszenie.


Czy za promocję ogłoszenia mogę zapłacić przelewem błyskawicznym lub BLIKiem?

Tak, gdyż płatności na portalu obsługuje firma Tpay.com i obie z tych możliwości są dostępne w systemie.


Czy za promocję ogłoszenia mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?

Tak. Podobnie jak w przypadku przelewu błyskawicznego czy BLIKa, firma Tpay.com pozwala na wygenerowanie czy wydrukowanie standardowego druczka do płatności, który możemy opłacić w późniejszym czasie.


Kiedy następuje start promocji ogłoszenia?

Start wybranej formy promocji następuje zazwyczaj maksymalnie do kilku minut od zaksięgowania płatności w systemie.


Czy po płatności za promowanie ogłoszenia otrzymam fakturę VAT?

Tak, za płatności na portalu wystawiane są faktury VAT.


Gdzie mogę podać dane, aby otrzymać fakturę VAT?

Jest to możliwe w panelu użytkownika w zakładce Twoje dane i bloku Dane do płatności, skąd są one zaczytywane do podsumowania zamówienia i płatności. Jednocześnie w tym samym formularzu (przy podsumowaniu zamówienia), dane można edytować lub w pełni uzupełnić, gdy nie mamy ich uzupełnionych w zakładce Dane do płatności.


Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę VAT?

Faktura VAT jest generowana w momencie zatwierdzenia płatności i wysyłana drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta (podawany przy rejestracji). Dodatkowo faktury można pobrać ze swojego profilu w zakładce Twoje płatności.


Czy jest możliwość otrzymania faktury dla firm z zagranicy?

Tak. W tym celu prosimy o kontakt na adres faktury[malpa]puremedia.pl.

Polecane ogłoszenia

Ostatnio dodane